Proč právě my

Rozvoj dětí v souladu s jejich individuálními potřebami a zájmy
- Pozorování a hodnocení: Paní učitelky pečlivě sledují každé dítě, aby porozuměli jeho silným stránkám, slabým stránkám, zájmům a potřebám. Využívají k tomu různé metody, jako jsou pozorování, rozhovory s dětmi a rodiči, a pedagogická diagnostika, které je podporována iSophii (https://isophi.cz/)
- Individualizovaný přístup: Na základě pozorování a hodnocení učitelé a učitelky přizpůsobují výuku a aktivity tak, aby vyhovovaly individuálním potřebám a zájmům každého dítěte. To může znamenat například zadávání úkolů různé obtížnosti, nabízení různých typů aktivit, nebo vytvoření prostoru pro samostatnou práci na projektech, které děti zajímají.

Podpora hravého učení a pobytu v přírodě
- Hry a praktické činnosti: Učení probíhá formou her a praktických činností, které děti baví a motivují. Děti se tak učí přirozeně a s radostí.
- Pobyt v přírodě: Škola využívá blízkost přírody a pravidelně organizuje pobyty venku. Děti se tak učí poznávat přírodu, trávit čas aktivně a rozvíjet své fyzické dovednosti.
- Tematické projekty: Výuka je často organizována formou tematických projektů, které dětem umožňují hlouběji proniknout do dané problematiky a rozvíjet své dovednosti komplexně.

Rozvoj sociální a emocionální inteligence dětí
- Komunitní kruh: Pravidelně se konají komunitní kruhy, kde si děti mohou povídat o svých pocitech, zážitcích a problémech. Učí se tak vyjadřovat své názory a naslouchat druhým.
- Spolupráce a týmová práce: Děti jsou vedeny k spolupráci a týmové práci. Učí se tak komunikovat, respektovat se navzájem a řešit konflikty.
- Role play a dramatizace: Děti se učí rozpoznávat a pojmenovávat emoce prostřednictvím her a dramatizací..